Tak snad už na ni bude čas. Na knížku. Ne na čtení hotové knížky, ale na dopsání a vydání knížky nové. Bude se týkat profesionální komunikace, protože ta je beze sporu důležitou součástí pracovních
aktivit.
Na prvním místě se knížka zaměří na komunikaci písemnou. Budeme se věnovat tomu, co by pracovní písemnosti měly obsahovat (a co by obsahovat neměly), mají-li být úspěšné, a jak to vše sestavit, jak to podat.
Je ale možné, že se svými obchodními partnery jednáte spíše
po telefonu nebo osobně, a i o těchto oborech můžete získat
několik užitečných tipů pro zlepšení, abyste působili ještě více profesionálně a příjemně.
A proč pro vás takovou knihu s kolegy připravujeme? Na
trhu už přece existuje celá řada učebnic a kurzů zaměřených na komunikační
techniky, rétoriku, prezentaci a sebeprezentaci, manipulační techniky,
asertivitu a sebeprosazení a tak dál a tak dál. Jsou obsáhlé, rozebírají
jednotlivá témata do detailů… Tak proč?
My totiž dobře víme, že naši čtenáři jsou hodně aktivní lidé, a proto mají pořádně
nabitý každodenní program.
Z tohoto důvodu
nepřicházíme s detailním rozborem celé problematiky. Místo toho nabízíme praktické shrnutí. Snažili jsme se vybrat skutečně ta
nejdůležitější, univerzálně platná pravidla. Ta by měla posloužit jako základ,
na kterém můžete později sami dál stavět.
Příručka vychází z úspěšného seriálu o obchodní komunikaci, který jste mohli číst v roce 2012 na
profesně-zájmovém serveru Managerka.cz. Částečně také využívá jako
inspiraci tituly vydavatelství ComputerMedia Kurz tvůrčího psaní I a II
a dále pracuje s informacemi z různých odborných seminářů a školení.
Těšíme se, že naše milá příručka svým dílkem přispěje k rozvoji vaší profesní komunikace a kariéry a
k rozmachu vašeho byznysu.
Žádné komentáře:
Okomentovat